Prensescik Ben öğrendim, adetim her ayın 3 4 ünde mutlaka olurdu ama bi gün olmadı onda da hamile kalmışım. Lekelenme de yaşadım adet olcakmışım gibi ama olmadım. Bence siz bi doktora görünün belki başka bişey vardır adetten bi kaç gün sonrada lekelenme normal sayılıyor.