11 aylık Bebeğim yaklaşık 3 aydır geceleri uyumuyordu. sanırım alışkanlık yaptı. Tesadüf eseri bu damlayla karşılaştım Baya iyi yorumlar vardı. Kullandım ama yine sürekli uyandı geceleri. Fakat bu sefer uykuya daldırmak için çabalamadım her ağladığında yanına gittim hemen uyudu. Kullananlar var mı sizde nasıl geçti bu süreç