SemaKa
Bebeğin boyuna kilosuna göre içinize sinen hangisiyse onu kullanın bence. Ben ilk kızımda 1 yaşında 4 numara kullanıyordum, şimdi bebeğimde 4 aylık 3 numara kullanıyorum bacaklarını baya iz yapıyor. Bol bırakınca belinden sızıyor, güzel bağlayınca bacaklarını sıkıyor. 🤷🏻♀️