Perakus12 Comfort kullanıyorum bebeğim 3 aylık ama 400 tl olmuş ve zar zor buluyorum yok her yerde. Bütçemi aşmaya başladı Optipro alsam olur mu Çok fark eder mi? Gazlı bir bebek değil
RuzgarUlas Sütünüz gelmiyor mu yanlış anlamayın bende aynı hatayı yaptım yetmiyor endişesi yaşayıp mama verdim bir süre o yüzden sizinde aynı durum mu diye merak ettim sma optipro kullandım memnundum o zamanlar gaz sorunu yaşamadık kullanabilirsiniz bence
Perakus12 RuzgarUlas yok sütüm de geliyor aslında bebeğim emmiyor sadece geceleri emiyor ben de sağıyorum ama sağım yaptığım için ek takviyede veriyorum çünkü son zamanlarda sütümde azalma da oldu emmediği için
RuzgarUlas Acıkırsa emer aslında neden emmiyor ki biberona mı alıştı acaba bence sürekli emzirmeye çalışın inanın mamaya gerek kalmaz fazlasıyla yeter sütünüz