Arkadaşlar benimle aynı durumda olanlar varmı merak ediyorum bebeğim 4aylık dş çıkarmaya başladı ve hala çıkarmaya devam ediyor 8 diş çıkardı üstte yine diş çıkaracak gibi şişlik var doktor genetik olabilir dedi ama endişeliyim çünkü gelişimini etkilediğini düşünüyorum emekleme yürüme hevesi gibi zaten yok ama hala kısmen destekli oturtuyorum huysuzluklarıda cabası mahvoldum🫣🫣🫣