balbebekannesi__ teşekkür ederim. Diyetisyen desteği alıyorum yaklaşık 6 aydır, almasam yapamazdım. Diyete başladığım da 110.5 kiloydum ve her hafta tartı günüm vardı diyetisyenime gidip tartılıyordum 1 gün azcık kaçırsam tartı gününe kadar dengelemem gerekiyor diye aşırı tutuyordum kendimi. Bi de kafada bitirmek gerekiyormuş gerçekten de ben bunu anladım çünkü yıllardır kiloluydum ve diyete karşı çeşitli bahanelerim vardi. 90 kiloya düşene kadar hiç kaçamak yapmadım desem yeridir. Sonrasında biraz daha esnetmeye başladım ama dediğim gibi sonrasında dengelemek çok önemli.