AliDemirinAnnesii Oğlum 18 aylık 2 gecedir kusuyor. Ve beraberinde ishal de var. Aşırı sık olmasa da ishaline var yani. Keyfi güzel. Ama biraz iştah azlığı bar. Basit bir üşütme midir? Yoksa ciddi bir durum mu? Tecrübe eden varsa cevap bekliyorum.🙏🏻