Sedahakannn benim de kızım bugün başladı özel eğitime,psikayriye götürdüm tanı koymadı.psikoloğa da götürdüm,en son oyun grubuna götürdüm orda 1 ay değerlendirdi.Otizm dedi yada başlangıcı dedi.Bu arada nörolağa götürdüm o da net bişey demedi.Bugünnözel eğitim öğretmenine sordum nasıldı diye.Otizm mi sizce diye sordum hayır kesinlikle değil dedi.İletişim ve göz teması odaklı çalışacak.Otizm çok daha farklı bişey inceledim dedi.bu yüzden oradaki öğretmenlerin de fikrini sorun derim onlar ne diyorlar ?