Muhammedaliannesi Hanımlar oğlum 8 aylık gözyaşı kanal tıkanıklığı var doğduğundan beri masaj falan yapıyorum düzeliyor tekrardan oluyor dün doktora gittik göz doktoruna masaj yapacaksın açılmazsa ameliyat dedi var mı başına gelen tecrübeli anneler
jap Muhammedaliannesi çocuğumda değil ama kendim okul öncesi dönemde kanal tıkanıklığından ameliyat oldum😅
Plantsalik Muhammedaliannesi benımde oğlum 7 ay 25 günlük kanalı darmış tam olarak tıkalı değilmiş banada aynı şekilde masaj dedi fakat artık büyüdüğü için emerken yapamıyorum müsade etmiyor ne normalde ne emerken doktor emzirirken yaparsın demişti ama çok zorlaştı birde tahriş oluyor çıkan çapagı pamukla siliyorum kızardı kendi doktorumuza kontrolümüz vardı netilcin diye damla verdi onu kullanıyorum suan 1 hafta kullanılacakmış fakat bu tıkalı kanalı açmayacak tabiiki açılmazsa banaysa ameliyat dedi masajla büyük ihtimal açılır dedi ama bir ara çapak olmuyordu şimdi sıklaştı 1 haftadır çok oluyor
Muhammedaliannesi Plantsalik bizde aynı durumdayız emerken asla izin vermiyor gün içerisinde zorla yapıyorum doktor bize burnu sürekli açık olsun dedi göz çukurunun oraya dairesel hareket yapıp burnuna doğru çekeceksin dedi inşallah bebişlerimiz kısa sürede atlatır
yorgunanne51 Benim oğlum da 7 aylık ve onda da var bazen geçer gibi oluyor bazen çok artıyor n Masaj da yapıyorum ama bitmedi bir türlü
Muhammedaliannesi yorgunanne51 evet bizimde hep öyle bir bitmedi sürekli tekrarlıyor antibiyotik damla verdi doktorumuz bakalım her hafta kontrolü var inşallah geçer