67-31ikizerkek34 yani yemek seçmesini bir şey diyemeyeceğim ama kötü gayet iyi kızım üç yaşında 11,5 kg kan değerleri yerinde olduğu için doktorlar bir şeyde yapmıyor kendi haline bırakmamı söylüyorlar bence sizde çok üzerine düşmeyin zaman zaman iştahsızlıklar oluyor yani eğer çok ısrar ederseniz bu sefer hiç yemeyecek çünkü kızımdan biliyorum ben çok ısrarcı olduğum için şu an yemek görünce ağlayan bir çocuk kilosu kötü değil hatta iyi