Fifii Kızlar yeni doğum yaptım bebeğime hazır mama veriyorum ve şişeride philips avent Ama bebek sütünü içerken biberonun silikon yeri büzüşüp içeri giriyo şişe hava almıyor nasıl anlatsam bilemedim ne yapmam gerekiyor acaba başına gelen var mı
1prensessannesi Fifii ne olduğunu anlamadım ama bence biberonla vermeyin kasik biberon kullanın biborana alışır emmek istemez sizi. Sutunuz çoğalan kadar kasik biberon oneririm
_alyaninannesi_ Fifii Ben yeni doğum yaptığımda şırıngayla verdim hep hastanede de o şekildeydi. Sonra büyüyüp çok içmeye başlayınca biberona geçtim bu kez meme reddi yaşadık. Bence sizde şırıngayla devam edin. Sonrasında da biberonla vermeye devam ederseniz lansihon öneririm
Lillas Canım biberon ucunu tam dibe kadar çekmemişsindir aventte öyle bir problem var malesef dibe kadar çekmediğinde büzüşür ucu