sevda49 Arkadaslar bugun okdar cok d3 postu gordum ki bnde yazayim dedim benim bebegim 9 aylik oldu doktorumuz 600ıu verdi 9 aydan beride hep onu alip kulandik sorun olmaz dedi doktorumuz ama yinede burada ki yorumlar korkuttu beni yanlis mi yapiyorum 400 ıu mu vermem gerekiyordu cok korktum
Deletedmom277 sevda49 biz 1 yaştan itibaren 600’lük kullandık. Bence başka bir doktor önerisi alın bu konuda