Esoz1110 full park 😅 çünkü kızım ev içi hiç birseye tam dikkatini vermiyor yani amacının dışına çıkıyoruz her etkinlikte . Ben ev içi bireysel etkinlikten ziyade sosyal etkinliklerin daha faydalı olduğunu düşünüyorum o yüzden devamlı parktayiz. Ama 1 haftadir filan Boya yaptırıyorum yada kalem tutturup birseyler çizmesini istiyorum. Çok güzel kalem tuttuğunu farkettim şuan ona yöneldim. Haftada 1 de oyun grubuna gidiyoruz orada duyusal etkinlikler oluyor haftanın temasına göre. Onun harici inanın koşturmaca paldır küldür yani