senafina1 bence öyle aşırı az değil ama şuan 6 kilo olsa çok iyi denirdi. Benimki de 3760 doğmuştu, 3. Ayda 7 kiloya yakındı.
Ama şuan eser kalmadı zamanla hiç kilo almadı zayıf olan bebişkolar benim oğlumu yakaladı bile. O yüzden siz baktırın sağlıksal bir şey yoksa hiç sorun etmeyin ki sanmıyorum bir şey olacağını 500 gr fazla almış en azından