hilalll355 Bebeğim 13 günlük 2 gündür kakasını yapamıyor ve çok zorlanıyor yaşayan varsa yardımcı olabilir mi
Ogretmenannex hilalll355 süt bebeği 10 güne kadar normal muhtemelen gazı var . Gaz masajı yapın emzirdikten sonra iyice çıkarım gazını
hilalll355 emilia zorlanmasinin sebebi gaz mi osadece mama destegide veriyorum sütüm.yetersiz sarılık vardı suann atlattık onu
EypMom hilalll355 gaz yüzünden kaka yapamayabilir karnına yumuşak yumuşak masajlar yapın emziriyorsanız 1 su bardağı suyu kaynatın içine 1 tatlı kaşığı kimyon atın demlenince için rahatlatır sütünüzden bebeğe geçer
emilia hilalll355 Gaz o halde yüksel ihtimal, siz bol bol yemeklerinize kimyon koyun, rezene çayı emzirme çayı tüketin. Ben kızımı doktora götürdüğümde bir çay kaşığı zeytinyağo verebilirsin demişti.