Slm sevgili anneler. Daha yeni ve ilk bebeğim ilk anneliğim 2 aylık anneyim ama doğum sonrası büyük tuvaletimi yapamıyorum yapınca da kanama oluyor ve çok zorlanıyorum çok acı da çekiyorum tuvalette ağlıyorum o derece. Makatımda da meme ucu gibi et parçası var büyük tuvaleletimden sonra acısı dinmiyor gün boyunca. Bu neyin nesi doktora da gidemedim daha bilgisi olan anneler varsa lütfen söylesin. Siz de yaşadınız mi bu durumu. Nasıl geçer nasıl iyileşir bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏🏻😞