zeldax Merhabalar, Bebeğimi formül mama ve biraz da anne sütüyle bekliyordum, 4-5 günde bir kaka yapıyordu, 2 aylık. Bugün 6. gün oldu tamamen anne.sutune geçtik, çişini yapıyor gaz çıkarıyor ama kaka yok, ne yapmalıyım? Çok endişeliyim.
gncglozclk zeldax bizde de aynı durum doktor fıtıl verdı 2 hafta oluyor hala düzelmedi 4 gunde bi cok zorlanıyor bende verıyorum ne olcak boyle boyle bilmem 😔 ıkınmaktan ta gobek fıtığı olur diye korkuyorum
Serap-asel zeldax karnı yumuşaksa huzursuzluğu yoksa annesutu ıle beslenen bebeklerde 10gune kadar normal
monami_ zeldax anne sütü alan bebeklerde 13-14 güne kadar kaka yapmama normaldir eğer huzursuzluğu fazla ağlama ve ıkınması yoksa tabii ki
Pemo Dr lar bir haftaya kadar yapmamasını normal karşılıyorlar ama benim nacizane deneyip de faydasını gördüğüm bir tavsiyem var. Yani denk gelmiş de olabilir kesin bilgi diyemem ama deneyebilirsiniz. Ben sade maden suyu içtim üç öğün olacak şekilde. Bebeğinizin gaz problemi varsa eğer ağzını açık bırakıp asidi kaçınca için. Hem süt de yapıyor bebeğim de Çok rahat yapmaya başladı kakasını
zeldax gncglozclk bugün 8. Gün karnına masaj yaptım 20 dakika öyle yaptı siz de deneyin inşallah faydası olur çok geçmiş olsun
ardenmomyy Benim bebeğim 12-13 gün yapmamıştı gliserin kansuk fitil yaptım. Zaten reçetesiz satılıyor ve kakayla geri çıkıyor