egelsenkonuss joyfulmom sürekli dökün ama 2 3 saatte bir. Nane yağı çünkü öldürmüyor yuva degistiriyorlarmis
Sekerpare_ joyfulmom Yok merak etme benimkiler de küçük biri iki buçuk diğeri bir yaşında. İnan bir tane yok
nyzh joyfulmom ay buna çok güldüm küçükken karınca yiyen bi çocuk olarak 😄 annem garibimde böyle telaş ediyodu demek 😊😊😊
joyfulmom nyzh küçükken her şeyi yenebilen bir şey sanıyoruz demekki 😂 ben de buldugumu yermisim ve 7 yaşında sarılık olmuşum doktor pislikten olmuş demiş. Annem öyle utandım ki doktordan diyor😁
joyfulmom kimbumadam Lavanta yağı vardı evde onu sulandirdim biraz ve fisfis ile sıktım yuva girişlerine gece gitmişlerdi sabah bir baktım her yerdeler megerse gece uyumaya gitmişler😂😂
joyfulmom redizepol1 kızım sürekli yerde geziyor, yere düşen şeyleri ağzına sokuyor o yüzden korkuyorum ilaçtan 🥲
kimbumadam joyfulmom 😂😂 Ay çok komik yaa Sen şu jeli dene kaçan kaçsın Gerisine Allah rahmet eylesin helvalarını yiyelim
joyfulmom kimbumadam Süpürgeyle çekiyorum mecbur öldürmek istemesem de mecbur kalıyorum 🥲 deneyeceğim bakalım
joyfulmom 1misafir tarçın dün yuva girişlerine koydum azar azar ama sabah baktım ki tarçın yok gibiydi yuvalarına çekmişler galiba anlayamadım 🤔