Merhaba arkadaşlar sezeryan doğum yaptım sonrasında 2 ay adet oldum o da çok çok az şekilde oldu Şuan 4 aydır adet olmuyorum bebeğim 6bucuk aylık emziriyorum . Emzirdiğin için sütün kanamayı engelliyor diyorlar bilgisi olan var mı ? (Doktor dan randevu aldım bu arada )