Kızlar 10 aylık bebeğim var anne sütünü 8 aylık iken kesti hero baby devam sütü kullanıyorduk fakat üretimi durdurulmuş ve hiç bi yerde bulamıyorum. Hipp Aptamil ne varsa aldık denedik fakat yemiyor istemiyor mama zaten geceleri yiyordu bazen de gündüz, normal süte geç diyorlar ya günlük süt al bebe bisküvisi ile yedir ya da devam sütleri oluyor normal süt gibi onlardan içir diyorlar ne yapmalıyım ?