Yelda35 bence iki okuluda bir girip gezin.. öncelikle temizlik diyorum sınıflar tuvaletler oyun odası yemek odası vs.. temiz mi bu çok önemli.. sonrasında sınıflardaki çocuk sayısı kaç kişi.. etkinlik ve uygulamaları nasıl.. yani çocukları mutlu eden etkinlik tiyatro vs götürülüyor mu.. ve öğretmeniyle konuştuğunuzda da zaten annelik içgüdüsüyle hissedersiniz çocuğunuzun hangi okulda hangi öğretmenle daha mutlu olabileceğini :) birde bence kreş yaşında ingilizce vs. dersler verilmesi önceliğiniz olmasın çünkü önünde uzun bir eğitim hayatı var ana sınıfında ilkokulda vs. illaki öğrenir..kreş yaşında öncelik çocuğunuzun sağlıklı bir ortam , mutlu ve güvenilir kişilere emanet edilmesi.. içiniz hangisinde rahat edecekse tercihinizde o okul olmalı ☺️