Sevcan19077 benimkiler büyüdü ama yenidoğanken nasıl tarttığımı görseniz gülmekten ölürdünüz herhalde 😂 benim hassas kantarım vardı. Bez çantaya koyup tartıyordum bebeklerimi. 3 günde bir tartıyordum çünkü prematüre doğdular, hastaneden de 2 kg olmadan çıktılar, kilo takibini çok sıkı yapmam gerekiyordu. Yaklaşık 5 ay öyle devam ettik sonra kontrole gittikçe ölçtürmeye başladım. Kontrollere de hastaneye götürdüm, sağlık ocağına götürmedim. Önce hastaneye kontrole götürüyordum, doktora aşı olmasına engel bir durum var mı diye soruyordum, sonra sağlık ocağına aşı yaptırmaya getiriyordum.