misssunshine benim eşimin saçı düz ve sık benimki dalgalı ve kabarık,kızım doğduğunda saçları düzdü 8 aylıktı saçlarını kestirdim şimdi 21 aylık bonus kafa gibi geziyor,benim saçlarım küçükken çok kıvırcıkmis bana çekmiş kızım🥰ana saçı kesimden sonra sizinkinde kıvırcık olur 🤩