Uzun süre emdiği için ve her zaman doğru pozisyonda emmediği için benimde çok yara olmuştu kabuk bağlamıştı emzirmek işkence gibiydi lansinoh krem ve gümüş kapak ile geçti ilk zaman sadece krem kullanıyordum sonra gümüş kapak aldım geç aldığım için çok pişman oldum deneyin inşallah iyi gelir