gocebebirbayan Yasemin158 canım merakımı mazur gör , eşinin maaşını hiç sormadın mı bu zamana kadar ? Bu arada 35-40 bin gibi bir rakam, eşimden biliyorum
Nacafa mombaby00 biz boşuna doğuda rezalet çekiyoruz o zaman, keşke batıda olsaydık. Bizimki bu yazılanlardan bir tık fazla sadece
Aselincimom mombaby00 gelmeyin kız hem ulaşım hem sosyal hayat yok evler ucuz ama bulabilirsen 🥱rezalet bi yerdeyiz 1+0 5 bin kira veriyoruz
mombaby00 Aselincimom bende istemiyorum 🤦🏻♀️ ama arada eşim düşünüyor butona basıcam gidecez diyor inşallah öyle bişey yaşamayız🫠