Kızlar Isparta’dan döndük pazartesi 3 gün kaldık şimdi memlekete geldik kızım. Burnu az akıyor gözleri biraz çapaklanıyor ama oynuyor ateşi falan yok ama bugün biraz durgun gibi aslında şimdi uyuttum ama uykusu var diye mi öyleydi uff tam bilemiyorum acaba doktora götürsem mi yoksa bekleyim mi burnu bugün akmıyor arada hapşırıyor