Kızım 2 yasinda 3 aylikken bi basladı öksürük atakları ve hala gecmiyor ne antibiyotik fayda etti ne nebülizatör ne derdi kimse bisey de demiyor sundandır diye alerji bolumu gordu kulak burun bogaz gordu 3 farkli cocuk doktoru gordu cocuk oksürmekten kızarıyor bile ne yapacağımı sasırdım