Merhaba anneler bebeğim kitapları çok seviyor ne sorsam gösterir bazılarınında isimlerini söyler tavşan ayı arı vs gibi. Anne baba dede abla vs söyler. Ama 2 ay çnceye kadar söylediklerimi tekrar ediyordu şuan etmiyor. İlgili bir anneyim devamlı konuşurum. Normal mi peki bu