Kızlar bebeğim 7 ay 28 günlük sanırım atak döneminde ve uykuları azaldı gündüz 2 defa uyuyor oda ya yarim saat yada 40 dk gece uykuları yarim saatte bir kalkıp ağlıyor uyanıyor sallıyorum yatıyor beşiğe koyuyorum yine uyanıyor dönüyor kendini emekleme pozisyonuna alıyor iyice uyandırıyor bu arada emeklemiyor pozisyon alıp kalıyor öyle. Altta bir dişimiz cıktı sadece yemesi içmesi öyle pek iyi değil burnumuz akiyor sümüklü sümüklü dolaşıyor iburamin zero calpol ve zaditen kulandık yine aynı doktor grip salgini var dedi dişten değilmiş grip hali. Neyse sürekli kucakta olmak istiyor bi bakıyorum ağlıyor bi bakıyorum gülüyor acayip bi bebek oldu 🤷♀️🤷♀️