Lavinyaa1 Arkadaşlar bizde mesilife marka var kompresörlü sesinden korktuğu için yaptırmıyor 18 aylık. Nexus marka düşünüyorum sessiz mi çalışıyor ? Uyurken hava verirsem sıkıntı olur mu
Busra986532 Lavinyaa1 sessz nebilazatör çok çok çok iyi çok kurtarıcı uyurkende veriyorum. O markada güzel. Şarjlı olması önemli. Pilli tercih etme
Lavinyaa1 Umutdamla20 burunda hırıltı için kullanıcam bu markanın ilaç haznesine sadece serum suyu sıkıp kullanabilir miyim? Yoksa ilaç ve serum suyu karışık mı kullanayım? Ciğerlerde bir şey yok döşünde yok sadece burun hırıltısı var.
Busra986532 Lavinyaa1 kardeşimin var pilli ve prize takılı kullanmalı. O yüzdrn şarjlı iyi bendeki şarjlı
nescafebagimlisi hem nexus hem normal makine ve bronşitli bebesi olan bir anne olarak normal makine öneririm daha fazla ve daha güzel buhar veriyor link atarm istersen 😊