Oglum 18 aylık Bir ara grip oldu iyilesti ama bir huy edindi kendine ben Aptamil mama kullanıyorum 2 yaşına kadar devam edicektim ama oglum sag olsun Bıraktı ne süt ne mama kesinlikle icmiyor severek tüketigi şeyi içmemeye karar verdi ne yaptiysam iciremiyorum çok üzgünüm bu konuda doktoruyla görüştüm yogurt peyni vb şeyler yerini tutar dedi ama ben süt icsin istiyorum hergun 1 kase yogur bir barda kefir hep düzenli veriyorum zaten bu durumu yaşayan annelerimiz oldumu olduysa nasil atlatınız 🥰