ahmetefebebek 2 aylık bebeğim var biogaida aldım çok memnun kalmadım relactaza geçtim kullanımı nasıl olur anne sütüyle besleniyor sadece
defnemiraybebek ahmetefebebek emzirme sonrası doktorun ya da eczacın dediği kadar vermen gerekiyor bir de yanında ek olarak bir tane de probiyotik damla kullanırsan daha etkili olur
SerraD-1823 ahmetefebebek relactaz gaz ilacı değil anne sütünde bulunana laktoz enzimini sindirmeye yardımcıymış bizde 2,5 aydır kullanıyoruz. Gaz sorunumuz devam ediyor maalesef iyi gelen bir damla da bulamadık
153s34 ahmetefebebek relactaz beende aldm aama gaz ilaci degil o. Gaz icin kimyon cayi yada kimyon tohumu cayi yapin iyi gelir inşaallah.
SerraD-1823 defnemiraybebek bizde doktor emzirme öncesi kullanım söyledi. Önce günde 3 kez 6 damla dedi. Bebeğim çok huzursuz olunca her emzirme öncesi 6-8 damla ver dedi. Öyle yapıyorum ama gazlı bir bebek olunca hiçbir yöntem işe yaramıyor
ahmetefebebek evet relactaz gaz için değil ama laktoz sindirimine iyi geliyor buda gaz için bir neden şuanlık rahatladık inşallah şifa olur