Kızlar bebeğim 6 ay 4 günlük 5 aylıkkken tamıdmlara başladı o zamandan bu zamana zaten sevmiyor yerken yüzümü ekşitiyor mama sandalyesinde yememek için kendini eğiyor çeviriyor bugün artık çoklu öğüne başladım yine aynı başlarda böyle olması normal mi yemek istemiyor kendini eğiyor ama oyuncak verdim mi hemen kalkıyor 😢😝