cennet3534
Ben genelde faturaları giriyorum kendi adıma olunca bile kredi kartı slibini de istiyor. Zaten ayda 2500 tl üzeri fişiniz olsa da onları vermiyor. E ben 2 paket bez alıyorum aylık limit geçiyo zaten. Ben kendi aldıklarımın bile puanını tam alamayınca burdan fiş isteyenleri görünce şaşırıyorum🫣 o yüzden hepsini onaylıyor mu merak ettim😀 ona göre bende tek faturada almayıp ayrı ayrı alayım 😀