ikitosbikannesi melegininannesi38 benim bebeğimle aynı maşallah 😊 ama gece beslenmesi hazımsızlık ve reflüye sebep oluyormuş o yüzden önermiyorlar
melegininannesi38 AegeansMom hiç zor değil canim memeye meraklı değil ben emzirmesem aklına meme dahi gelmez zaten gece de uyanmıyor bi tek uykuda emiyo o uyurken de ben onu emziriyorum gündüz de aynı bi tek uyutuncq emiyo
AegeansMom melegininannesi38 ozaman çok şanslısınız 👏 bence hiç beklemeyin kesin madem bebeğiniz uyanmıyor. Erken gibi gözükse de acıkmıyor belli ki bebeğiniz
melegininannesi38 AegeansMom gündüz çok emmiyo ya sütüm kesilir başka alternatif de yok mama yemiyo bi tek iki kez ek gıda aliyo gündüzleri
AegeansMom melegininannesi38 gece sağım yapın kesilmez ya. Öyle sadece gece yememesiyle kesilse gece beslenmesini kesen bütün annelerin sütü kesilirdi bence. Benim abimin eşi keyfi olarak gece emzirmiyordu mesela🙄 kalkmak zor geliyordu sağıyordu gündüzleri emziriyordu