esmanur433 bende merak ediyorum hatta post acacaktimda burada bekleyeyim bakalim belki yazan olur. Guvenli baglanma ile ilgli şoyle bsey bliorum (dogruysa) eger bebek annesi gidince aglamiyorsa guvenli baglanms demektir, cnku annesnin onu terketmeyecegini blior, aslnda evde oldgnu blior o yzden aglamior yani. Boyle bliorum yanlssa bilen duzeltsin. 4. aya kadar oyleydi bizde mesela ama ataktan sonra mahvoldu ve o zmaandan beri surekli yaninda durmam gerekiyor hele 6. Aya girdiginden beri tamamen bana yapisik. Guvenli baglanma ile ilişkilendirmedim bu durumu, cnku normal diye bliorum 6 aylik vs olunca yani ama ilerleyen zmaanlarda ne olur blmemm. İnşaallah duzelir cnku ben degil odadan ckmak, bebegmin arkasina gecsem aglamaya basliyor 🥲🥲🥲