cataasya Bebeğime uyku eğitimi vermiştim. 4.5 aylıkken. Şimdi anlayamıyorum. 5 aylık oldu huyu değişti sanki. Uyku aralıkları değişmiş olabilir mi erken ni yatırıyorum acaba ? 5 aylık bebeği olan anneler nasıl yatırıyorsunuz saat aralıkları nasıl ? 30-40 dk lik uykular bitmedi bir türlü. Bir de gece kaç saat uyuyor en fazla ?
nadidelifora cataasya merhaba. Beş aylıkken 3 uyku bir şekerleme gibi yapiyordu. Toplam dört saat kadar gündüz. 10-11 saat gece. Uyku aralığı 2 saat kadar oluyordu en fazla. Kısa uyuduysa 1.5 gibi de olduğu oluyordu. Şimdi yedi aylık. 2.5 _3 saat uyku penceresi var. Üç uyku yapıyor. Gece de bazen 9 bazen 10 saat oluyor. Gündüz en fazla 2.5-3 saat uyuyor şuan. 30 dakikalık uykuları uzatmayı deneyebilirsiniz. Uyku aralığını açmaktan ziyade.
Goktug2396 cataasya benimde 5 aylık oğlum var. Gece uykusu 21:00 gibi uyuyor 4 saat sonra uyanıyor acıktığı için 180 cc içiyor alt temizliği filan 01:00 gibi tekrar yatıyor 05:00 gibi kalkıyor tekrar aynı rutin sonra 07:00 gibi kalkıyor daha da uyumuyor bir iki saat oyun oynuyoruz 09:00 gibi uyuyor 1 saat kadar 10:00 12:00 arası oyun 12:00 da öğlen uykusu bu uzun süren uykusu 2 saat kadar sürüyor sonra hep iki saatte bir uyuyor bu uykuları 40 45 dk böyle akşama kadar gidiyor rutini ama her gün böyle olmuyor tabi bazen öğlen saatler karışıyor huysuzluğu tutabiliyor düzeni bozulunca da ayrı bi huysuz oluyor o yüzden tavsiyem bi düzen oluşturun Max yarım saat oynasın saatleri sonra huysuzlaşıyorlar benimki öyle en azından
cataasya dila93 ben de pek çözemedim. Emzikle uyuyor. Emzik düştüyse özellikle uyanıyor. Fakat şunu farkettim bebeğimin uyku aralıkları acilmiş. Bir de 17.00 den sonra pek uyutmuyorum. Çok yorgunsa sadece şekerleme. 2-2,5 saat falan uyanık kalmak istiyor genelde. Gece uykularını henüz uzatamadim. Bir ara 4 saate çıkmıştı sonra yine düştü falan. Bazen oyalamaya çalışıyorum 4 saate tamamlamak için ama bakalım.
cataasya Goktug2396 teşekkür ediyorum. Evet saatleri sabit tutmaya çalışıyorum ama mama az içiyor 90 bazen 120 ondan çabuk acıkıyor sanırım
Goktug2396 cataasya olabilir bebekler genelde ya altı pisse ya acıktıysa uyanıyor bu dönemlerde uykuda verebilirsiniz belki ben bazen öyle yapıyorum kalan mamasını
cataasya Goktug2396 yaa altını gece 1 kere değiştiriyorum uyanmasın diye acaba ıslaklık mi rahatsız ediyor. Rüya beslenmesi yapıyorum evet
Goktug2396 cataasya benimki altı ıslakken uyanıyor hem karnını doyuruyorum hem bez değiştiriyorum 4 saat aralıksız uyumuş oluyor
Yildirim32 cataasya benimki de 5 aylık geceleri kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum çünkü uykusu açılıyor İki uzun bir şekerleme yapıyor ve bazen de iki uyku yapıyor
Yildirim32 cataasya uyanık kalma surelerine dikkat edin güne erken başlamasına da dikkat edin ben çok faydasını gördüm açıkçası
cataasya Yildirim32 sizin kaç saat mesela uyanıklık süreleri bizim 2 saate uzadı sanki. Sabah 7-8 gibi güne başlıyor ama gece uykularını uzatamadim
sdslnby Benim bebeğimde 5 ay 11 günlük, önceden uykuları çok güzeldi özellikle bir eğitimde vermemiştim, 4 saat kadar kesintisiz gece uykusu uyurdu şimdi neredeyse saat başı uyanıyo sabah 5 5 buçuk gibide uyanıyo :( artık bu durum beni yormaya başladı.
cataasya sdslnby benimki de 3 saatte alarm gibi uyanıyor. Açtır diyorum arada ki beslenmesinde içmiyor bile
Yildirim32 cataasya bende ilk uyku aralığı 2 saat ikinci uyku aralığı 2.30 falan en son 3 saat yapıyorum benim de geceleri iki uç defa kalkıyor emziği veriyorum bir saat falan atıyor sonra tekrar uyanıyor