Bende sezeeryan oldum bu göbek bence yapısal gibi ya yada ben aşırı kilo verdim o yüzden kalmadı bilmiyorum 60 la hamile kaldım bulantıdan 3. Aya kadar 45 e düştüm doguma giderken 75 tim 1 sene oldu dogum yapalı doğumdan 1 ay sonra 45 e düştüm 39 ları buldum şuan zar zor aldım yine 45 im ama stresten vermiştim kilo alınca çıkarmı bilmiyorum