melegininannesi38 Kızlar bayramliklar alındı mı bebislere öneri verebilirmisiniz resim atabilirmisiniz aldiklarinizi da tavsiye olsun banada
Serpil09 Ben aldım 2 tane aldım ama içime sinmedi gibi bu sene etek şort takımı aldık ekose olanlardan birde etekli ceketli takım aldım
Serpil09 Ecemsultan beğendim aslında ama ne bilim bir tane dha gördum o kıyafette kaldı aklım o yüzden galiba