aselismomy
Kızım da 14 aylık olacak ama maalesef yediği bişey dokunduğunda egzaması çoğalıyor siz öyle düşünmeseniz de ya kuruluktan ya da yediği bişeyden oluyor. Gitseniz de vereceği nemlendirici olur, ben devlet hastanesine gittiğim halde bioderma atopik ciltler için kremi verdi imkanınız varsa alın dedi evet biraz pahalı ama uzun süre gidiyor. Egzaması ilerlediyse eğer ki kaşıyorsa mutlaka gidin benim kızımın kulak ve arkasına atıyor kortizonlu krem verdi kendi doktoru 5 gün kullandık bıraktık ama yine ara ara çıkıyor çok alakasız ama kuruyemiş yiyince egzaması çoğalıyor maalesef.