İyi günler arkadaşlar oğlum 5aylık 3kilo 150gr doğdu şuan 6kilo doktor zayıf kilo almıyor dedi emmiyor beni sağarak veriyorum günlük 4defa. Mamda ilk doğduğunda sma kullandık iyi kilo aldı kabızlık sonra ishal yapınca bıraktım hip aldım olda kilo yapmadı. Bir aydır Aptamil geçtik ama hiç kilo almamış. Acaba hangi mama daha iyi kilo aldırıyor önerileriniz varmı