Kaderkaann Merhaba 6 aylık bebegim var sol gözünde kayma var . Doktor gözlük ve kapama tedavisi verdi. Acaba başına gelen var mı ? Sonradan kendi kendine düzelir mi ki?
Cerenebi Kaderkaann merhaba bizim de 1 yasinda oğluma kayma var dediler bakalm kontrolle gözlük yazcaklar sanirim siz kullaniyomusunuz gozluk
Kaderkaann Cerenebi merhaba evet gözlük verdiler ama kullanamıyoruz ki daha cok kücük 6,5 aylık bırakmıyor gözünde. Kapayıda göz bantı ile günde 2 saat kapatıyoruz . Şimdi bandı kaldırmayı da ögrenmiş bakalım nasıl yapıcaz
Cerenebi Kaderkaann gerçekten cok üzücü bi durum bu kadar kücükken gözlük kullanmaları rabbim sifa versin bize de büyük ihtimalle gözlük yazacaklar ama onunla da kesin sonuca ulasilacak mi bilmiyorum:(
Kaderkaann Cerenebirabbim şifa versin tüm bebeklere. Ama ameliyat kesin görünüyormuş doktorlar öyle dedi. Bir yaşını doldurmasını bekliyoruz bakalım nasıl olucak. Sizin bebegin tek gözündemi kayma var?
Cerenebi Kaderkaann evet tek sag gozunde sadece biseye bakarken yemek yerken odaklandiginda kaydiriyo. Kesinn cozum ameliyatsa olmaai daha iyi degil mi gozluk taktirmazlar çünkü