Merhabalar benimde 3 ay 15 günlük oğluşum var bir aydır neredeyse 7 günde bir yapıyor doktorlar10 güne kadar normal diyorlar bende anlamadım doktorada götürmedik d3 damlqsı da yaparmış diye okudum iki gündür vermiyorum damlayı bakalım vermeyince yapacak mı annelik zor bir zanaat😔