Kızlar 1 aylık bebeğimin yüzünde sivilcelenme olmuştu. Doktorumuza gösterdiğimizde anne sütünden kaynaklı olduğunu, sütümü sürersem geçeceğini belirtmişti. Dediklerini uyguladım ve sivilceleri yok denecek kadar azaldı. Birkaç gündür tekrardan sivilceler artış göstermekte. Üstelik sırtında ve göğüsüne kadar indi. Durum normal midir yoksa farklı bir doktora mı götürmeliyim bebeğimi yardımlarınızı bekliyorum 🥺