Duygusaljelibon_ Ayseapo 1 çocuktan sonra normale dönüyor mu yoksa aynı yumuşak ve sarkık mı duruyor benim şuan öyle ya bekarken taş gibiydi
O1Anne Ayseapo 1 çocuk getirdim emziriyorum hala göğüslerim yumuşak ve sarkık oldu sütyen takıyorum ya alttan ya üstten fırlıyor o kadar rahatsız oluyorum ki