Tuake din olduğu için çok karışmak istemiyorum ama söylemeden edemeyeceğim tutan vardır elbet sorun yaşayanda vardır yaşamayanda. Ama 2,5 aylık bebeğe bence yazık ya tek besin kaynağı anne sütü. İçtiği su da yediği yemekte anne sütü. Birde sık emiyor demişsiniz. Su içmenizde önemli yediğiniz yemekte önemli ben olsam tutmazdım güzelce düşünüp karar verin tutamayacağınız orucun telafisi var şükür ama emzirmede sorun yaşarsanız telafisi olamaz