Tuake ya ne azalmasi allah askina. Oruc tutmayanlar emzirirken 7/24 yemek yiyor sanki. Hadi azalsa bile aksama tkrardan dolacak yani. Sanki kıtlık var gunlerce yemek yemeyecegiz de sut azalacak. Ayrica sut, bebek emdikce cogalir. 5-10 saat vs ac kalinca bsy olmaz. (Size demedim bu arada genel konustum) 😂