Symbltrk stressi iyi yönetmek ve ben bebeğimde ilk üç ay gerçekten sütüm yetmiyor diye kafayı yemiştim . Ama sonra akışına bıraktım. Her ağladığında emzirdim ve genel anlamda beslenmem düzensiz olsa bile sağlıklıydı. Süt biten bir şey değil emdikçe artar. Bazen az gelir bazen gelmez ama bitmez . Şişkin meme, bebeğin kilo alımı bunlar gösterge değil. Bebekler annesinin memesini unutmaz. Biberona ve mamaya dikkat etmek ve sabırlı olmak önemli.
tavsiye tomrisin emzirme kampı yazısı olacaktı o beni çok motive rtmişti