O1Anne bugün kahvaltıds muzlu pankek keçi boynuzu pekmezi ve siyah zeytin yiyoruz 😋 tüm bebişlere afiyet olsun bol iştah diliyorum 😍 bu arada geçen Ramazan’ın son kazasını tutuyorum oruçluyum canım çekmiyoda değil bu 😁😁