BabysBabys üçü bir arada çok nadir içiyodum artık hiç içmiyorum çünkü içtikten sonra daha kötü hissediyorum bir kaç dakika sonra sanki sigara içmişim gibi koktuğumu hissediyorum nefesim midem bir kötü oluyor diye hiç içmiyorum zaten uzmanlar zararlı olduğunu söylüyor iyi hissettirmemesi de bundan kaynaklanıyor.
Vazgeçilmezim türk kahvesi her sabah uyanır uyanmaz bir fincan içerim alışkanlık oluşuyor bir yerden sonra